"Med Telehuset er nedetid et fjernt begrep"

Norsk Tur har mottoet "Skreddersydd kvalitet i alle ledd". Derfor skreddersyr Telehuset IT- og telekommunikasjonsløsninger for at kundene alltid får kontakt og at IT-løsningene aldri er nede.  

Turoperatøren Norsk Tur arrangerer gruppeturer til destinasjoner over hele verden for privatpersoner og næringsliv. Selskapet har vært kunde hos Telehuset Vennesla i rundt to tiår.   

– Telehuset Vennesla sørger for at vi ikke opplever nedetid og at vi er tilgjengelige 24/7, eksempelvis på kvelden for kunder og nettverk som befinner seg i andre tidssoner, sier Anne-Kristin Krzyzowski.

Alle IT- og teleløsninger blir både levert og driftet av Telehuset. IT-plattformen er en skreddersydd kombinasjon av skytjenester og onsite serverløsninger. Telehusets automatiske IT-driftsmiljø og SLA-avtale gjør at IT-løsningene aldri er nede. I tillegg er Telehusets konsulenter fysisk hos Norsk Tur noen forhåndsavtalte timer per uke for å sikre god brukersupport.  

Med den fleksible sentralbordløsningen Mobilt Bedriftsnett får kundene alltid får svar. I tillegg er det kostnadsfritt å ringe internt og de ansatte kan styre egen tilgjengelighet. Løsningen lar deg markere fravær og se om kollegaer er ledige eller opptatt. Kundene kommer derfor alltid til riktig person. Dessuten er 1881 integrert slik at man ser hvem som ringer.  

– Telehuset kjenner våre behov i minste detalj og foreslår løsninger som bidrar til at vi etterlever mottoet. Dessuten er det veldig praktisk å forholde seg til kun én leverandør, forteller Krzyzowski. 

Vil du også bli fornøyd kunde av Telehuset?  Finn ditt nærmeste bedriftssenter her

Norsk Tur

  • Turoperatør etablert i 1984
  • Arrangerer kvalitetsturer for grupper i alle størrelser over hele verden
  • Cirka 9 000 kunder på tur per år
  • 21 ansatte i Kristiansand og rundt 30 reiseledere