«Telehuset gir oss en smertefri IT-hverdag»

Snøgg er en ledende leverandør av førstehjelps- og akuttmedisinsk utstyr. Telehuset leverer effektive kommunikasjonsløsninger og IT-plattform som ikke trenger førstehjelp.

Telehusets landsdekkende bedriftssentre kan mer enn mobiltelefoni – mye mer. Et eksempel er Telehuset Vennesla som i ti år har vært en viktig IT- og telepartner for Snøgg. Fremtidsrettede IT-løsninger med garanterte oppetider og forutsigbare kostnader, mobilsikkerhet og effektive samhandlingsløsninger er stikkord.

– Telehuset gir oss en fremtidsrettet IT-plattform basert på en skreddersydd kombinasjon av servere og skytjenester. Helautomatisert vedlikehold, overvåkning 24/7 og det ypperste innen sikkerhet på alle servere og arbeidsstasjoner gjør IT-hverdagen enkel og smertefri, sier Thomas Jebsen Lundal.

Også de ansatte opplever en knirkefri og fleksibel hverdag. De 34 brukerne har tilgang til kontoret fra mobile enheter – når og hvor som helst via løsninger for samordnet kommunikasjon. Og mobilsikkerheten er naturligvis helt ivaretatt.

– Snøgg er opptatt av å utnytte fremtidens IT- og kommunikasjonsmuligheter for å skape konkurransefortrinn. Telehuset er en viktig brikke i dette, gjennom dedikerte og kompetente konsulenter, i tillegg til et høyt servicenivå, sier Jebsen Lundal.

Vil du også bli fornøyd kunde av Telehuset?  Finn ditt nærmeste bedriftssenter her


Snøgg

  • Grunnlagt i 1945 og ledende leverandør av førstehjelps- og akuttmedisinsk utstyr, samt medisinteknisk forbruksmateriell til en rekke bransjer
  • Driver egen lokal produksjon og eksporterer egne bandasjer til 19 land over hele Europa
  • ISO 9001:2008-sertifisert – betydelig fokus på kvalitet, sikkerhet og etiske retningslinjer